fredag den 8. februar 2013

Velkommen

Hej familie, venner, veninder, kollegaer og andre interesserede!

Så vil jeg, i anledningen af at jeg tager ud på mit livs eventyr i det Grønlanske, til at prøve kræfter med blogger-verdenen. En verden jeg er fuldstændig ukendt med, så jeg beder jer bære over med mig, mens jeg lære teknikken at kende...

Lige så ukendt, som jeg er med den tekniske blogger-verden, er jeg også med Grønland. Jeg har dog altid haft en såvel personlig som faglig lyst til at tage til den kæmpe, naturskønne, kolde ø mod nord, hvor kvinderne bare føder, og hvor den ringe tekniske tilgængelighed fordrer den normale og naturlige fødsel.

Jeg mangler nu kun de sidste forberedelse, der har været ulideligt mange, og begynder nu at have overskud til bare at glæde mig til (og også frygte på den gode måde) mit personlige og faglige eventyr!

1 kommentar:

  1. Hej Nanna - fin blog du har fået lavet.
    Jeg glæder mig til at følge den de næste 8 måneder!

    SvarSlet